Teknisen asiantuntijan arki on jännittävää! Aloitin Cloudpointin teknisessä tiimissä viime syksynä. Silti jokainen päivä osaa yllättää. Aamulla toimistolle mennessä ei vielä tiedä, mitä kaikkea päivän aikana pääsee tekemään. Päiväni alkaa toimistolla Helsingissä, mutta vain pari tuntia myöhemmin saatan olla ratkaisemassa tukipyyntö etäyhteydellä Länsi-Suomessa.

Cloudpointin asiakaskunta on värikäs, mikä tarkoittaa, että myös ongelmat ja niiden ratkaisut ovat erilaisia. Asiakkaisiimme kuuluu pieniä ja suuria yrityksiä kuin myös koulutuspalveluiden järjestäjiä. Vahvan teknisen osaamisen lisäksi laadukkaisiin tukipalveluihin vaaditaan asiakkaan tarpeiden ymmärtämistä sekä luovaa ongelmanratkaisukykyä. Cloudpointin asiantuntijaorganisaatiossa tiimimme huomioi niin juridiset, pedagogiset kuin tekniset ominaisuudet parhaan ratkaisun löytämiseksi.

Työpäivän kohokohta on, kun asiakas kiittää saamastaan tuesta. Teknisinä asiantuntijoina olemme asiakkaalle usein se “viimeinen oljenkorsi”, mikä korostaa tuen onnistumisen ja laadun tärkeyttä. Asiakkaan tyytyväisyys hänelle henkilökohtaisesti laadittuun ratkaisuun on työpäiväni paras palkinto!

 

Atte BIO

 

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Tiedon turvaaminen mobiilikäyttäjänä ja uusi Android Device Manager
Tiedon turvaaminen mobiilikäyttäjänä ja uusi Android Device Manager
6 elokuuta, 2013

Google Apps-sovellusten tietoturvasta on mahdollista huolehtia usein eri tavoin, joista yksinkertaisimmin toteutettavat ...

Testissä Chromecast, mikäs laite se tämä on?
Testissä Chromecast, mikäs laite se tämä on?
1 lokakuuta, 2013

Chromecast, Googlen Chrome-laiteperheen uusin tulokas, mahdollistaa verkossa sijaitsevan suosikkimediasi seuraamisen HDT...

Acerilta uusi tehokas Chromebook C720
8 marraskuuta, 2013

Acer kertoo tiedotteessaan julkaisseen uuden Acer C720 Chromebook -tietokoneen, joka on varustettu uusimmalla Intelin Ha...