Teknisen asiantuntijan arki on jännittävää! Aloitin Cloudpointin teknisessä tiimissä viime syksynä. Silti jokainen päivä osaa yllättää. Aamulla toimistolle mennessä ei vielä tiedä, mitä kaikkea päivän aikana pääsee tekemään. Päiväni alkaa toimistolla Helsingissä, mutta vain pari tuntia myöhemmin saatan olla ratkaisemassa tukipyyntö etäyhteydellä Länsi-Suomessa.

Cloudpointin asiakaskunta on värikäs, mikä tarkoittaa, että myös ongelmat ja niiden ratkaisut ovat erilaisia. Asiakkaisiimme kuuluu pieniä ja suuria yrityksiä kuin myös koulutuspalveluiden järjestäjiä. Vahvan teknisen osaamisen lisäksi laadukkaisiin tukipalveluihin vaaditaan asiakkaan tarpeiden ymmärtämistä sekä luovaa ongelmanratkaisukykyä. Cloudpointin asiantuntijaorganisaatiossa tiimimme huomioi niin juridiset, pedagogiset kuin tekniset ominaisuudet parhaan ratkaisun löytämiseksi.

Työpäivän kohokohta on, kun asiakas kiittää saamastaan tuesta. Teknisinä asiantuntijoina olemme asiakkaalle usein se “viimeinen oljenkorsi”, mikä korostaa tuen onnistumisen ja laadun tärkeyttä. Asiakkaan tyytyväisyys hänelle henkilökohtaisesti laadittuun ratkaisuun on työpäiväni paras palkinto!

 

Atte BIO

 

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Jaetut kansiot Drivellä
Jaetut kansiot Drivellä
18 helmikuuta, 2016

Yhdessä muokkaaminen ja tiedon jakaminen on Google Driven käytön kulmakivi. Kansioita hyödyntämällä on mahdollista jakaa...

Primus to Google entistä ehompana
Primus to Google entistä ehompana
11 maaliskuuta, 2015

Kehittämämme Primus to Google-työkalu on käytössä jo useissa oppilaitoksissa ympäri Suomea. Se on saanut runsaasti kiito...

Uusi toiminto helpottaa dokumentin sisällä navigointia
Uusi toiminto helpottaa dokumentin sisällä navigointia
10 maaliskuuta, 2016

Pitkän tekstiasiakirjan selaaminen ja sen sisältä tiedon etsiminen saattaa toisiaan olla turhankin työlästä. Todennäköis...