Teknisen asiantuntijan arki on jännittävää! Aloitin Cloudpointin teknisessä tiimissä viime syksynä. Silti jokainen päivä osaa yllättää. Aamulla toimistolle mennessä ei vielä tiedä, mitä kaikkea päivän aikana pääsee tekemään. Päiväni alkaa toimistolla Helsingissä, mutta vain pari tuntia myöhemmin saatan olla ratkaisemassa tukipyyntö etäyhteydellä Länsi-Suomessa.

Cloudpointin asiakaskunta on värikäs, mikä tarkoittaa, että myös ongelmat ja niiden ratkaisut ovat erilaisia. Asiakkaisiimme kuuluu pieniä ja suuria yrityksiä kuin myös koulutuspalveluiden järjestäjiä. Vahvan teknisen osaamisen lisäksi laadukkaisiin tukipalveluihin vaaditaan asiakkaan tarpeiden ymmärtämistä sekä luovaa ongelmanratkaisukykyä. Cloudpointin asiantuntijaorganisaatiossa tiimimme huomioi niin juridiset, pedagogiset kuin tekniset ominaisuudet parhaan ratkaisun löytämiseksi.

Työpäivän kohokohta on, kun asiakas kiittää saamastaan tuesta. Teknisinä asiantuntijoina olemme asiakkaalle usein se “viimeinen oljenkorsi”, mikä korostaa tuen onnistumisen ja laadun tärkeyttä. Asiakkaan tyytyväisyys hänelle henkilökohtaisesti laadittuun ratkaisuun on työpäiväni paras palkinto!

 

Atte BIO

 

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Google Cloud Print poistuu - toteuta muutokset ajoissa
Google Cloud Print poistuu - toteuta muutokset ajoissa
24 syyskuuta, 2020

Google on ilmoittanut lakkauttavansa Cloud Printin tukemisen 31.12.2020. Monilla asiakkaistamme on Chromebookeilta tulos...

Testissä Chromecast, mikäs laite se tämä on?
Testissä Chromecast, mikäs laite se tämä on?
1 lokakuuta, 2013

Chromecast, Googlen Chrome-laiteperheen uusin tulokas, mahdollistaa verkossa sijaitsevan suosikkimediasi seuraamisen HDT...

Tutkittu ja todistettu: Gmailin saavutettavuus vuonna 2012
4 huhtikuuta, 2013

Miljoonat yritykset ympäri maailman käyttävät päivittäin Google Apps -sovelluksia ja siksi Google kertookin, että heille...