Ajan mittaan Driveen kertyy omia ja jaettuja tiedostoja helposti suuriakin määriä. Siksi kansioiden käyttäminen ja niiden avulla tiedostojen järjestäminen on erittäin suositeltavaa.


Helppo ja nopea tapa luoda kansioita on Drive näkymän yläreunasta löytyvän Uusi kansio kohteessa oma Drive- painikkeen avulla:


Erityisen suositeltavaa kansioiden hyödytäminen on tilanteissa, joissa olet jakamassa useamman dokumentin samasta aiheesta muille yhteiskäyttäjille. Siirrä mieluummin aiheeseen kuuluvat tiedostot yhteen kansioon ja jaa kokonainen kansio, jolloin kaikki muutkin käyttäjät muistavat ja löytävät helposti aiheeseen kuuluvat dokumentit.

Valitse kansio, jonka haluat kokonaisuudessaan jakaa. Kansio nimen perästä löytyy pieni nuoli kun siirrät hiiren kyseisen kansion kohdalle. 
Klikkaa nuolta, saat auki valikon, jossa on vaihtoehto Jaa.


Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Drive vinkki: luo ja jaa kansioita
Drive vinkki: luo ja jaa kansioita
23 heinäkuuta, 2012

Ajan mittaan Driveen kertyy omia ja jaettuja tiedostoja helposti suuriakin määriä. Siksi kansioiden käyttäminen ja niide...

Google+ ja Piirien hallinnointi
Google+ ja Piirien hallinnointi
28 elokuuta, 2012

Google+ Piirit ovat oiva apu paitsi sosiaalisen median käytön hallintaan, myös yhteystietojen ylläpitämiseen erinomaisen...

Driven jakamisasetusten uutuudet
Driven jakamisasetusten uutuudet
3 elokuuta, 2015

Driven jakamisasetuksissa säädetään se kenelle ja millaiset käyttöoikeudet haluat antaa. Uusimpana lisäyksenä tiedostoje...