1. Uusi työntekijä saa nopeasti tarvitsemansa tiedot
Kun organisaatioon saapuu uusi työntekijä ja perehdyttäminen työtehtäviin alkaa, tulee vastaan paljon tietoa jota hänelle tulee jakaa. Vastaavasti meneillään olevaan projektiin saattaa hypätä kesken matkan uusia henkilöitä. Mitä nopeammin uusi henkilö saa työssään tarvitsemansa tiedot, sitä sukkelampaan hän pääsee käsiksi työtehtäviinsä. Team Driven ryhmille jaetut työtilat tulevat uudelle työntekijälle näkyviin välittömästi kun hänet lisätään ryhmään jolle työtila on jaettu. Näin keskeisimmät materiaalit voidaan jakaa tunnukseen valmiiksi jo ennen kuin käyttäjä ehtii tehdä ensimmäistä kirjautumistakaan.
Tiedon säilyvyyden turvaaminen henkilöstön vaihtuessa on äärimmäisen tärkeää kaikissa organisaatioissa. Normaalisti Driven puolella on voitu vastaavissa tilanteissa tehdä omistajuuden siirto, mutta Team Drive tarjoaa tähän vielä paremman ratkaisun. Tiimitiloissa säilytettävät tiedostot ja kansiot kuuluvat tiimeille, joten ne eivät katoa vaikka joku käyttäjistä vaihtaisi työpaikkaa ja hänen tunnuksensa suljettaisiin. Näin voidaan pitkällä aikavälillä turvata tiedon säilyvyys.
Monissa tapauksissa on tärkeää pystyä seuraamaan kenellä on oikeus jakaa ja käsitellä organisaation tietoja. Team Drive mahdollistaa helpon jakamisoikeuksien hallinnan, johon päästään käsiksi myös järjestelmänvalvojien toimesta G Suite hallintakonsolista. Oletuksena kaikilla tiimiläisillä on oikeus nähdä samat tiedostot huolimatta siitä kuka ne työtilaan lisää.
Google G Suite for Business & Education muutoksenhallinnan ja koulutuksen asiantuntija
Cloudpoint - onnistumisvarmuutta sinne missä sitä tarvitaan
Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!