H&M on ympäri maailmaa levinnyt, ruotsalainen muotiketju. Yli 2500 liikettä vaativat toimiakseen taustalle monipuolisen ja tehokkaan markkinointikoneiston. Näin ollen H&M tarttui myös Google+:san mahdollisuuksiin aktiivisesti heti palvelun lanseeramisen jälkeen. 

Tällä hetkellä H&M:llä on enemmän seuraajia kuin yhdelläkään muulla vastaavanlaisella yrityksellä Google+:ssa. Yli 950 000 henkilöä ovat lisänneet H&M:n Piireihinsä ja aktiivisesti osallistuvat sivuston toimintaan. 

H&M:llä on panostettu profiilin toimivuuteen ja se on tuottanut esimerkillisesti tulosta:
  • Lisännyt Piireihin: yli 950 000
  • Keskimääräisesti +1:siä per postaus: 72
  • Keskimääräisesti jakoja per postaus: 11
  • Keskimääräisesti kommentteja per postaus: 22




Lue koko uutinen Think With Google blogista.

Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Esittelyssä Google Workspace for Educationin versiot: Education Plus
Esittelyssä Google Workspace for Educationin versiot: Education Plus
14 syyskuuta, 2021

Google Workspace for Education (entinen G Suite for Education) on laaja kokonaisuus turvallisia, joustavia ja helppokäyt...

H&M on luonut itselleen esimerkillisen Google+ profiilin
H&M on luonut itselleen esimerkillisen Google+ profiilin
13 kesäkuuta, 2012

H&M on ympäri maailmaa levinnyt, ruotsalainen muotiketju. Yli 2500 liikettä vaativat toimiakseen taustalle monipuoli...

Morgonsamling för klassen och andra tips med Google Slides
Morgonsamling för klassen och andra tips med Google Slides
12 joulukuuta, 2022

Under distansundervisningsperioden brukade jag börja mina morgonlektioner med att ta fram en Google Slides med dagens pr...