H&M on ympäri maailmaa levinnyt, ruotsalainen muotiketju. Yli 2500 liikettä vaativat toimiakseen taustalle monipuolisen ja tehokkaan markkinointikoneiston. Näin ollen H&M tarttui myös Google+:san mahdollisuuksiin aktiivisesti heti palvelun lanseeramisen jälkeen. 

Tällä hetkellä H&M:llä on enemmän seuraajia kuin yhdelläkään muulla vastaavanlaisella yrityksellä Google+:ssa. Yli 950 000 henkilöä ovat lisänneet H&M:n Piireihinsä ja aktiivisesti osallistuvat sivuston toimintaan. 

H&M:llä on panostettu profiilin toimivuuteen ja se on tuottanut esimerkillisesti tulosta:
  • Lisännyt Piireihin: yli 950 000
  • Keskimääräisesti +1:siä per postaus: 72
  • Keskimääräisesti jakoja per postaus: 11
  • Keskimääräisesti kommentteja per postaus: 22




Lue koko uutinen Think With Google blogista.

Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Uutuus: Lisää Hangout suoraan Google Kalenteri tapahtumaan
Uutuus: Lisää Hangout suoraan Google Kalenteri tapahtumaan
31 elokuuta, 2012

Uutena toimintona Google Kalenteriin on nyt mahdollista lisätä Hangouts- videoneuvottelu suoraan tapahtumaa luotaessa, j...

H&M on luonut itselleen esimerkillisen Google+ profiilin
H&M on luonut itselleen esimerkillisen Google+ profiilin
13 kesäkuuta, 2012

 H&M on ympäri maailmaa levinnyt, ruotsalainen muotiketju. Yli 2500 liikettä vaativat toimiakseen taustalle monipuol...

Laaja artikkeli Chromebookeista joulukuun Tivissä
Laaja artikkeli Chromebookeista joulukuun Tivissä
16 joulukuuta, 2014

Tuoreessa Tivi-lehdessä (joulukuu 2014) on laaja artikkeli Chromebookeista ja niiden ominaisuuksista. Tivi on käsitellyt...