Google on ilmoittanut, että 26.5.2020 alkaen Google Chatin kautta on mahdollista keskustella myös oman organisaation ulkopuolisten käyttäjien kanssa. Näin viestikeskusteluihin on mahdollista kutsua mukaan asiakkaita ja yhteistyökumppaneita, jolloin yhteydenpito on vaivatonta.

Oman organisaatiosi ulkopuoliset käyttäjät näkyvät keskusteluissa kuvan mukaisesti "external"-merkinnällä varustettuna. Ainoana vaatimuksena on, että kaikilla mukaan kutsuttavilla on käytössään jonkinlainen Google-tili. Kun keskusteluhuone luodaan, tulee asetukseksi valita "external". Tätä asetusta ei voi jälkeenpäin muuttaa.

Pääkäyttäjät voivat hallintakonsolista vaikuttaa toimintoon domain tai OU-tasolla. Jos external-keskusteluja halutaan rajoittaa, asetukset kannattaa katsoa läpi mahdollisimman pian. 
Mia
Marketing & Change Management Manager
Cloudpoint  - onnistumisvarmuutta sinne missä sitä tarvitaan
Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Pääkäyttäjille: monipuolisempi hallinta Gmailin Labs- toiminnoille
2 lokakuuta, 2012

Hallintapaneelin uudistus mahdollistaa Google Apps pääkäyttäjille tarkemman hallinnan Gmail Labs:eihin. Jokainen Labs- t...

Uutta! Nyt YouTube myös Google Apps -tileissä
Uutta! Nyt YouTube myös Google Apps -tileissä
20 helmikuuta, 2013

Juuri julkaistun päivityksen myötä YouTube on saatavilla nyt myös Google Apps käyttäjille. Aikaisemmin palvelu on ollut ...

Pääkäyttäjille: monipuolisempi hallinta Gmailin Labs- toiminnoille
2 lokakuuta, 2012

Hallintapaneelin uudistus mahdollistaa Google Apps pääkäyttäjille tarkemman hallinnan Gmail Labs:eihin. Jokainen Labs- t...