Google on ilmoittanut, että 26.5.2020 alkaen Google Chatin kautta on mahdollista keskustella myös oman organisaation ulkopuolisten käyttäjien kanssa. Näin viestikeskusteluihin on mahdollista kutsua mukaan asiakkaita ja yhteistyökumppaneita, jolloin yhteydenpito on vaivatonta.

Oman organisaatiosi ulkopuoliset käyttäjät näkyvät keskusteluissa kuvan mukaisesti "external"-merkinnällä varustettuna. Ainoana vaatimuksena on, että kaikilla mukaan kutsuttavilla on käytössään jonkinlainen Google-tili. Kun keskusteluhuone luodaan, tulee asetukseksi valita "external". Tätä asetusta ei voi jälkeenpäin muuttaa.

Pääkäyttäjät voivat hallintakonsolista vaikuttaa toimintoon domain tai OU-tasolla. Jos external-keskusteluja halutaan rajoittaa, asetukset kannattaa katsoa läpi mahdollisimman pian. 
Mia
Marketing & Change Management Manager
Cloudpoint  - onnistumisvarmuutta sinne missä sitä tarvitaan
Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Uutta Google Laskentataulukoissa
Uutta Google Laskentataulukoissa
12 joulukuuta, 2012

Google Laskentataulukot ovat jälleen saaneet ominaisuuksiinsa uutta: etsi -toiminto on nyt entistä helpommin saatavilla ...

Google+ ja Piirien hallinnointi
Google+ ja Piirien hallinnointi
28 elokuuta, 2012

Google+ Piirit ovat oiva apu paitsi sosiaalisen median käytön hallintaan, myös yhteystietojen ylläpitämiseen erinomaisen...

Keskusteluryhmät uudistuvat
15 toukokuuta, 2012

Google Keskusteluryhmät saavat tänään uuden ulkoasun ja tämän myötä myös useita uusia toimintoja. Ensimmäiseksi päivityk...