Meillä VerkkoApsissa on asiakkaita useilta eri aloilta. Heidän tarpeensa ovat yksilölliset ja meidän tehtävämme on löytää tarpeisiin sopivat ratkaisut. Angry Birds pelistään maailman maineeseen nousseen Rovion ja perinteikkään suuryritys Algolin tarpeiden voisi kuvitella olevan hieman erilaiset, mutta silti molemmat ovat löytäneet tarpeet täyttävän ja tyytyväisyyttä herättävän IT-ratkaisun Google Appseista ja yhteistyöstä VerkkoApsin kanssa. Katso miten kaikki tämä tapahtui juuri julkaistuista asiakascase kuvauksistamme:

Case Rovio: lue koko tarina täältä

Case Algol: lue koko tarina täältä

Haluatko sinäkin siirtää organisaatiosi menestyksekkäästi Google Appseihin? Ota yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä Sinun yrityksellesi sopiva ratkaisu.
myynti@verkkoaps.fi tai 09-4257 9282

Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

VerkkoAps asiakascaset: Rovio ja Algol
VerkkoAps asiakascaset: Rovio ja Algol
27 helmikuuta, 2013

Meillä VerkkoApsissa on asiakkaita useilta eri aloilta. Heidän tarpeensa ovat yksilölliset ja meidän tehtävämme on löytä...

Gmailin allekirjoituksessa uusi ominaisuus
Gmailin allekirjoituksessa uusi ominaisuus
16 tammikuuta, 2013

Gmailin automaattinen allekirjoitus on mahdollista asettaa sähköpostin asetuksista, välilehdeltä Yleiset. Aikaisemmin mo...

Viestin kääntäminen Gmailissa
Viestin kääntäminen Gmailissa
16 heinäkuuta, 2012

Viestin kääntäminen- toiminto oli aluksi Gmailissa Labs- kokeellistentoimintojen alla, mutta suuren suosion ja hyvän pal...