Kun sinulla on käytössäsi Gmail, toiminnaltaan tehokas ja kooltaan suuri sähköpostilaatikko, saat lisättyä työskentelysi sujuvuutta monin eri tavoin. 

Mihin suurin osa aikaasi kuluu sähköpostia käytettäessä? Yleisimmin vastaukseen sisältyy sekä viestien lähettäminen, että etsiminen. Juuri näiden kahden osa-alueen toimivuuteen siis kannattaa ehdottomasti panostaa mahdollisimman paljon, jotta työskentely sujuisi vaivatta.

Tiedon hakemisesta saat huomattavasti sujuvampaa hyödyntämällä Gmailin tehokkaita tunnisteita, kansioita ja järjestemällä viestit niiden alle. Jos olet jo tottunut Gmail käyttäjä ja sähköpostiliikenteesi on vilkasta, olet ehkä huomannut haun olevan kaikkein tehokkain tapa toimia Gmailissa. Mutta miten tehostaa hakua entisestään?


Jo viestejä lähettäessäsi, nimeä viestit niin, että samalla kategorioit ne. Voit keksiä tarvitsemiasi kategorioita, kuten "tiedote", "ehdotus", "muistio" tai "kokous", joita käyttämällä viestin aiheena löydät etsimäsi jatkossa nopeasti hakemalla esim. "ehdotus"- sanalla Gmailisi haussa.
Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Gmailin haku tehokkaaseen käyttöön
6 kesäkuuta, 2012

Kun sinulla on käytössäsi Gmail, toiminnaltaan tehokas ja kooltaan suuri sähköpostilaatikko, saat lisättyä työskentelysi...

Aiheiden käyttäminen Classroomissa
Aiheiden käyttäminen Classroomissa
6 lokakuuta, 2016

Kun kierrän kouluttamassa opettajia eri oppilaitoksissa, olen monesti kuullut kysymyksiä ja toiveita liittyen Classroom ...

Aiheiden käyttäminen Classroomissa
Aiheiden käyttäminen Classroomissa
6 lokakuuta, 2016

Kun kierrän kouluttamassa opettajia eri oppilaitoksissa, olen monesti kuullut kysymyksiä ja toiveita liittyen Classroom ...