19. heinäkuuta 2021

Esittelyssä Google Workspacen eri versiot: Business Plus


Google Workspace (entiseltä nimeltään G Suite) on Googlen pilvipohjainen toimistotyökalujen kokonaisuus. Sen avulla kaikenkokoisten yritysten, organisaatioiden ja järjestöjen työntekijöiden on helppo pitää yhteyttä toisiinsa, tehdä yhteistyötä ja luoda sisältöä milloin ja mistä vain. Kaikki, mitä työntekoon tarvitsee, löytyy Google Workspacen avulla kätevästi yhdestä paikasta.

Google Workspace -työkaluista monet saattavat olla uusillekin käyttäjille jo entuudestaan tuttuja, kuten sähköpostiohjelma Gmail tai tiedostojen tallentamiseen tarkoitettu verkkotallennustila Google Drive.

Kun muutaman sovelluksen jo tuntee, on uusienkin Google Workspace -työkalujen käytön oppiminen helppoa, sillä Google rakentaa tuotteensa helppokäyttöisiksi ja intuitiivisiksi. Lisäksi Google Workspacessa on saumatonta siirtyä työkalusta toiseen, joten työnteko pysyy virtaavana.

Google Workspacesta on olemassa neljä erilaista versiota, jotta jokainen yritys voisi helposti löytää juuri itselleen sopivan työkalupakin.

Google Workspace Business Plus on kolmas yrityksille suunnatuista neljästä Google Workspace -versiosta. Business Plusiin ja kaikkiin muihin Google Workspace -versioihin kuuluvat kuvassa olevat työkalut: 

Business Plusin ominaisuuksia ovat muun muassa 

  • Yksilöity ja suojattu yrityssähköposti 
  • 250 osallistujan videokokoukset (vrt. Business Starterin 100 ja Business Standardin 150)
  • 5 Tt pilvitallennustilaa jokaiselle käyttäjälle (vrt. Business Starterin 30 Gt ja Business Standardin 2 Tt)
  • Holvi-palvelu (Google Vault) arkistolain mukaiseen organisaation datan säilyttämiseen ja etsimiseen. Tarkemmat tiedot Google Vaultin käytöstä voi lukea tästä.

  • Google Meet -videopuheluissa moderaattori saa läsnäoloraportin videopuhelujen ja livestriimien osallistujista

  • Aiempia versioita edistyneempi päätepisteiden hallinta


Tästä pääset vertailemaan Business Plusia muihin Google Workspace -versioihin. Google Workspace -hinnaston löydät tästä linkistä.


Google Workspace ja Chromebook on lyömätön kaksikko


Parhaiten Googlen Workspacen monipuoliset ominaisuudet pääsevät käyttöön, kun valitset työlaitteeksi Chromebookin. Kestävät, edulliset ja helppokäyttöiset Chromebookit takaavat yhdessä Google Workspace -työkalujen kanssa kitkattoman käyttökokemuksen ja työn sujuvuuden. Chromebookeja valmistavat lukuisat laitevalmistajat. Jos tarvitset apua laitteen valinnassa, ota yhteyttä Cloudpointiin. 


Mikäli hankit yrityksellesi kerralla suuremman määrän Chromebookeja, kannattaa laitteiden käyttöönottovaiheessa hyödyntää zero touch -käyttöönottoa, niin säästät roppakaupalla aikaa, rahaa ja hermoja. 


Lue Business Starter -versiota esittelevä blogipostaus tästä.

Lue Business Standard -versiota esittelevä blogipostaus tästä.



Tehdään työnteosta yrityksessäsi joustavampaa ja helpompaa modernien työkalujen avulla! Kysy Cloudpointista lisää eri Google Workspace -versioista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!