13. heinäkuuta 2021

Esittelyssä Google Workspacen eri versiot: Business Standard

 



Google Workspace (entiseltä nimeltään G Suite) on Googlen pilvipohjainen toimistotyökalujen kokonaisuus. Sen avulla kaikenkokoisten yritysten, organisaatioiden ja järjestöjen työntekijöiden on helppo pitää yhteyttä toisiinsa, tehdä yhteistyötä ja luoda sisältöä milloin ja mistä vain.

Google Workspace -työkaluista monet saattavat olla uusillekin käyttäjille jo entuudestaan tuttuja, kuten sähköpostiohjelma Gmail tai tiedostojen tallentamiseen tarkoitettu verkkotallennustila Google Drive. Kun muutaman sovelluksen jo tuntee, on uusienkin Google Workspace -työkalujen käytön oppiminen helppoa, sillä Google rakentaa tuotteensa helppokäyttöisiksi ja intuitiivisiksi. Lisäksi Google Workspacen avulla jokaisesta työkalusta on saumatonta siirtyä toisiin, jolloin raja eri työkalujen välillä on lähes näkymätön. 

Google Workspacesta on olemassa neljä erilaista versiota, jotta jokainen yritys voisi helposti löytää juuri itselleen sopivan työkalupakin.

Business Standard -versio

Google Workspace Business Standard antaa käyttäjälleen jo pykälän enemmän hyödyllisiä ominaisuuksia kuin versioista edullisin, Business Starter.

Business Standardiin ja kaikkiin muihin Google Workspace -versioihin kuuluvat kuvassa olevat työkalut: 

Business Standardin ominaisuuksia ovat muun muassa 

  • Yksilöity ja suojattu yrityssähköposti 
  • 150 osallistujan videokokoukset (vrt. Business Starterin 100)
  • 2 Tt pilvitallennustilaa jokaiselle käyttäjälle (vrt. Business Starterin 30 Gt)
  • Perustason tietoturva- ja hallintaominaisuudet
  • Pienryhmähuoneet, käden nosto, kyselyt, kysy ja vastaa -ominaisuus sekä monia muita toimintoja videopuhelupalvelu Google Meetissä

Tästä pääset vertailemaan Business Standardia muihin Google Workspace -versioihin. Google Workspace -hinnaston löydät tästä linkistä.


Google Workspace ja Chromebook on lyömätön kaksikko


Parhaiten Googlen Workspacen monipuoliset ominaisuudet pääsevät käyttöön, kun valitset työlaitteeksi Chromebookin. Kestävät, edulliset ja helppokäyttöiset Chromebookit takaavat yhdessä Google Workspacen työkalujen kanssa kitkattoman käyttökokemuksen ja työn sujuvuuden. Chromebookeja valmistavat lukuisat laitevalmistajat. Jos tarvitset apua laitteen valinnassa, ota yhteyttä Cloudpointiin. 


Mikäli hankit yrityksellesi kerralla suuremman määrän Chromebookeja, kannattaa laitteiden käyttöönottovaiheessa hyödyntää zero touch -käyttöönottoa, niin säästät roppakaupalla aikaa, rahaa ja hermoja. 


Jos sopivan Google Workspace -version valinta mietityttää, me Cloudpointissa autamme. Kysy ihmeessä lisää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!