Uusi voittoa tavoittelematon yhtiö Toisen asteen yhteys Oy on rakentanut koulutuksen järjestäjille vaihtoehdon, jolla oppilaitokset voivat vuokrata opiskelijoilleen päätelaitteet edullisella ja kestävällä tavalla. Samalla oppilaitokset voivat tukea osatyökykyisten pääsyä työmarkkinoille. Yhtiötä ollaan rekisteröimässä työ- ja elinkeinoministeriön sosiaalisten yritysten rekisteriin. 

Yhtiö hankkii palveluita Cloudpoint Oy:ltä, laitteita Acerilta ja rahoitusta elinkaaripalveluineen 3 Step IT Oy:ltä. 

Toisen asteen yhteys Oy tarjoaa koulutuksen järjestäjille laitteiden välityspalvelun, jonka avulla oppilaitokset voivat vuokrata 48–60 kuukaudeksi opiskelijoiden käyttöön Chromebook-laitteita selvästi yleistä hintatasoa edullisemmin (alkaen 5 €/kk). Merkittävä käytännön hyöty palvelussa on opiskelijoille ja opettajille tarjottava laitteiden loppukäyttäjän tuki.

Palveluun kuuluu koko vuokrakauden ajaksi:

Acerin 11,6" Chromebook 311 (5 €/kk) tai Acer 14" Chromebook 314 (6 €/kk)*

Cloudpointin Google Chrome Education Upgrade -lisenssi 

Laitteiden hallintapalvelu G Suite for Education -ympäristöön 

Laitteiden tukipalvelu opiskelijoille ja opettajille

Pääkäyttäjätuki koulutuksen järjestäjälle

Laitetakuu

Laitteiden elinkaaripalvelut sisältäen kierrättämisen sopimusajan päättyessä kestävän kehityksen arvojen mukaisesti  

Laitteiden logistiikkaan ja yksinkertaiseen perushuoltoon liittyviin tehtäviin Toisen asteen yhteys Oy tulee palkkaamaan osatyökykyisiä työntekijöitä. 

Toisen asteen oppilaitosten tietokonehankintoihin saama valtionosuustuki neljälle vuodelle on 306 €/aloittava opiskelija. Koulutuksen järjestäjä voi vuokrata laitteet suoraan Toisen asteen yhteys Oy:ltä tai oman jälleenmyyjänsä kautta.

Tervetuloa webinaariin!

Toisen asteen yhteys Oy järjestää 4.3.2021 kello 14 webinaarin, jossa se kertoo lisää uudesta toimintamallista. Webinaariin voi ilmoittautua tästä linkistä

*Hinta, jos toteutuneita tilauksia on vähintään 7 000 kappaletta. Sopimuksen kesto 48–60 kk. Kysy lisätietoja.

Cloudpoint on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan kaikissa tilanteissa. Ajattelemme asiakkaan puolesta ennen napin painallusta alati muuttuvassa maailmassa. Yhteistyö- ja toimintamallimme varmistaa onnistumisen siellä missä teemme töitä – Huolehdimme persuksille potkimisesta ja aikataulun pitävyydestä.

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!