20. marraskuuta 2019

Varaa tapaaminen asiakkaan kanssa ilman viestien pallottelua

Haluat tavoittaa potentiaalisen tai kenties jo olemassa olevan asiakkaan ja päästä keskustelemaan tarkemmin. Yhteisen ajan löytäminen on kuitenkin toisinaan haasteellista ja johtaa monesti useamman sähköpostiviestin vaihtamiseen. Ei kovin tehokasta ajankäyttöä, eikä välttämättä varsinaisesti lisää positiivista asiakaskokemusta. 

Mitä jos toimisitkin toisin? 

Hubspotin Meetings-toiminto mahdollistaa eräänlaisen varauskalenterin luomisen, jonka kautta asiakkaasi voi valita suoraan hänelle sopivan ajankohdan. Hubspotin Meetings-ominaisuus integroituu esimerkiksi Google Kalenterin kanssa, jolloin asiakkaasi saa kutsussa mukana liittymislinkin videoneuvotteluun. Kätevää ja helppoa! 

Hubspot SalesHubiin sisältyy mahdollisuus luoda omia tai tiimien Meetings-linkkejä, joiden asetukset voit määrittää tapaamistyypin mukaan.  Kyseessä voi olla vaikka 45 minuutin demo tai 30 minuutin asiakastapaaminen. Meetings-linkkejä voi luoda useita erilaisiin käyttötarkoituksiin, vaikkapa jokaiselle käyttäjälle omansa. Meetings-linkit ovat monikäyttöisiä ja ne yhdistyvät helposti niin sähköposteihin, markkinointimateriaaleihin kuin verkkosivuillekin. 

Haluatko nähdä miten Meetings toimii käytännössä? Varaa aika Kimmon kalenterista.  


Mia
Marketing & Change Management Manager
Cloudpoint - onnistumisvarmuutta sinne missä sitä tarvitaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!