Sosiaalinen media on tärkeää ja kasvattaa merkitystään yritystoiminnassa jatkuvasti. Turun Sanomat uutisoi juuri julkaistusta tutkimuksesta, jonka mukaan sosiaalinen media kasvattaa yritysten tuottoa.
Artikkelissa todetaan seuraavasti:
"Asiakkaiden sosiaalisen median käyttö ja yritysten tuottojen kasvu ovat yhteydessä toisiinsa, ilmenee Aalto-yliopiston, Buffalon yliopiston ja Teksasin A&M-yliopiston tuoreesta tutkimuksesta.
– Tutkimus osoittaa, että sosiaalisen median kautta yritykseen sitoutuvat asiakkaat ovat yritykselle tuottoisampia kuin asiakkaat, jotka eivät toimi näin, toteaa Aalto-yliopiston markkinoinnin apulaisprofessori Ashish Kumar."
Lue koko uutinen täältä.
Google+ tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja yritysille ja organisaatioille:
- Jo olemassa oleviin ja uusiin asiakkaisiin on helppo olla yhteydessä luomalla yritykselle oma Sivu tai Yhteisö. Aktiivisuutta Sivulla on helppo myös seurata.
- Julkisella Sivulla päivityksiä (viestit, kuvat, videot, Google Dokumentit Driveltä) voi jakaa kohdennetusti Piireille tai kokonaan julkisesti.
- Kokoukset ja muut tapaamiset järjestyvät helposti Hangouts -videoneuvottelun avulla.
- Organisaatio voi myös hyödyntää Google+:saa sisäisenä viestintäkanavana tai osana Intranet-ratkaisua, jolloin päivitykset näkyvät vain organisaation jäsenille sisäisessä käytössä.
- Google+ integroituu helposti muiden Google -sovellusten kanssa, jolloin YouTube videot, Blogger päivitykset, materiaali Driveltä tai vaikkapa Hangouts -kutsun lähettäminen Kalenterin avulla sujuvat helposti. Tiedot kutsuista tai muutoksista ilmestyvät Gmail -sähköpostiin jos käyttäjä niin haluaa.
- Vahvistamalla Google+ Sivun yksinkertaisen prosessin kautta verkkosivustosi hakukonelöydettävyyttä paranee ja saat yrityksesi näkyville myös Google Kartat -palveluun halutessasi.
Käyttääkö yrityksesi jo Google Appseja?
Lue ohje Google+ sivun luomiseksi täältä.
Lue lisää Google+ yrityksille aiheesta tai tiedustele asiaa VerkkoApsin asiantuntijoilta: myynti@verkkoaps.fi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentistasi!