Teknisen asiantuntijan arki on jännittävää! Aloitin Cloudpointin teknisessä tiimissä viime syksynä. Silti jokainen päivä osaa yllättää. Aamulla toimistolle mennessä ei vielä tiedä, mitä kaikkea päivän aikana pääsee tekemään. Päiväni alkaa toimistolla Helsingissä, mutta vain pari tuntia myöhemmin saatan olla ratkaisemassa tukipyyntö etäyhteydellä Länsi-Suomessa.

Cloudpointin asiakaskunta on värikäs, mikä tarkoittaa, että myös ongelmat ja niiden ratkaisut ovat erilaisia. Asiakkaisiimme kuuluu pieniä ja suuria yrityksiä kuin myös koulutuspalveluiden järjestäjiä. Vahvan teknisen osaamisen lisäksi laadukkaisiin tukipalveluihin vaaditaan asiakkaan tarpeiden ymmärtämistä sekä luovaa ongelmanratkaisukykyä. Cloudpointin asiantuntijaorganisaatiossa tiimimme huomioi niin juridiset, pedagogiset kuin tekniset ominaisuudet parhaan ratkaisun löytämiseksi.

Työpäivän kohokohta on, kun asiakas kiittää saamastaan tuesta. Teknisinä asiantuntijoina olemme asiakkaalle usein se “viimeinen oljenkorsi”, mikä korostaa tuen onnistumisen ja laadun tärkeyttä. Asiakkaan tyytyväisyys hänelle henkilökohtaisesti laadittuun ratkaisuun on työpäiväni paras palkinto!

 

Atte BIO

 

Heräsikö ajatus? Kirjoita kommentti!

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä postaukset:

Yritystason tehokkuutta Chrome -selaimella
Yritystason tehokkuutta Chrome -selaimella
17 huhtikuuta, 2013

Chrome -selaimen yrityksille ja oppilaitoksille suunnattua versiota kutsutaan nimellä Chrome for Business. Version käytö...

Google julkaisi uudistetun logon
4 syyskuuta, 2015

Google julkaisi tällä viikolla uudistetun logonsa. 17-vuotisen olemassaolonsa aikana Googlen toiminta on kehittynyt valt...

Miten hyvä CRM-ratkaisu palvelee yrityksen toimintaa?
19 syyskuuta, 2019

Mikään ei ole asiakkaita tärkeämpää yritystoiminnassa. Siksipä asiakassuhteiden ylläpitämiseen kannattaa panostaa rutkas...