30. kesäkuuta 2014

Rajaton tallennustila kaikille yrityksille

Yksi asia on varma: tallennustilaa ei ole koskaan liikaa. Sen tarve koskettaa meistä jokaista, alasta riippumatta. Miltä kuulostaisi rajaton tallennustila verkossa, jossa tiedostot ovat turvassa ja helposti kaikkien tiimiläistesi saatavilla sijainnista riippumatta?

Drive for Work sisältää rajoittamattoman määrän tallennustilaa tiedostoille, kansioille, varmuuskopioille ja kaikelle tärkeälle. Voit jakaa jopa 5 TB:n suuruisia tiedostoja toisille käyttäjille!
Kaikki tiedostosi synkronoituvat tietokoneen, puhelimen ja tabletin välillä, mukaan lukien Microsoft Office -tiedostot (joita voit myös muokata Drivellä). Pääset käsiksi töihisi milloin haluat, sijainnista riippumatta, myös offline-tilassa ja koko tiimilläsi on aina tuorein tieto saatavillaan.
(*Tilit, joilla on vähemmän kuin 5 käyttäjää, saavat 1 Tb käyttäjäkohtaista tallennustilaa.)



Drive for Work sopii kaikille

Drive for Work on ratkaisu jokaisen yrityksen tarpeisiin. Se soveltuu käytettäväksi yhdessä muiden järjestelmiesi kanssa, olivatpa ne millaisia tahansa.
Google Apps for Business -käyttäjät voivat päivittää tuotteen Google Apps Unlimited -versioon, jolloin kaikki uudet ominaisuudet ja rajaton tallennustila saadaan käyttöön.

Drive for Work -palvelun hinta ei päätä huimaa, vain 8€/ käyttäjä/ kk.

Järjestämme sarjan lyhyitä webinareina toteutettuja suoria lähetyksiä, joihin kaikki ovat tervetulleita kuulemaan, miten voit hyödyntää Drive for Work -palvelua yrityksessäsi.


Päivä
Aika
Tapahtuma
Linkki
19.8.2014
klo.15.00
Drive for Work - Yleisesittely palvelusta
2.9.2014
klo.15.00
Google Apps Unlimited - premium versio rajoittamattomalla tallennustilalla
16.9.2014
klo.15.00
Drive for Work - auditointityökalut
30.9.2014
klo.15.00
Drive for Work ja Vault -pysyväisarkisto

Turvallinen ja luotettava

Drive for Work -palvelu sisältää kymmeniä yritystason vaatimukset täyttäviä kriittisiä turvaominaisuuksia, jotka on suunniteltu pitämään yrityksesi tieto turvassa.
  • Drive for Work ja sen käyttämät palvelinkeskukset ovat SSAE 16- / ISAE 3402 Type II SOC 2 -hyväksyttyjä ja ISO 27001 -sertifioituja. Erityissäännöksiä vaativia teollisuuden aloja ja maantieteellisiä alueita varten Google Drive noudattaa FISMA-, FERPA- ja HIPAA-säännöksiä ja Safe Harbor -tietosuojadirektiivejä. 
  • Kaikki Drivelle tallennettu tieto on salattua ja sellaisena se myös liikkuu palvelinkeskusten välillä, palvelinkeskuksista päätelaitteellesi ja silloinkin kun ne sijaitsevat mobiililaitteellasi.
Sinä omistat tietosi ja työkalujen avulla voit hallita niitä, esimerkiksi kenelle ja miten niitä jaetaan. Palvelun taustalla toimii Googlen järeä palvelinkeskusverkosto, joka takaa 99,9 prosenttisen* luotettavan pääsyn tietoihisi ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.
(*Palvelutasosopimuksen takuu on 99,9 prosentin käytettävyys ilman suunniteltuja käyttökatkoksia)


Haluatko kuulla lisää?

Liity mukaan webinaareihimme kuulemaan Drive for Work -palvelun mahdollisuuksista tai kysy lisää asiantuntijoiltamme: myynti@verkkoaps.fi tai 09-4257 9282

12. kesäkuuta 2014

Google+ sivut uudistuivat ja Google My Business -palvelu julkaistiin yrityksille

Google My Business on uusi, juuri julkaistu palvelu, joka yhdistää yrityksesi suoraan asiakkaisiin, kun he etsivät yritystäsi Google Haussa, Google Kartoissa tai Google+ -palvelussa. Kokonaisuuden hallinta keskittyy yhteen paikkaan, yrityksesi Google+ sivun My Business -osioon tai uuteen mobiilisovellukseen. Eikä tämä mielenkiintoinen uutuus maksa yrityksellesi yhtään mitään.

Google My Business tuo yhteen kaikki ne toiminnot, joiden avulla yrityksesi voi loistaa Googlessa:
  • Päivitä yrityksesi tiedot aina ajantasalle yhdestä paikasta, jolloin tieto löytyy Google+ -palvelusta, Hausta (myös Google Places) ja Kartoista. 
  • Näytä asiakkaille miksi juuri sinun luoksesi kannattaa tulla kuvien ja videoiden avulla.
  • Jaa uutisia ja ajankohtaisia tiedotteita asiakkaillesi Google+ sivun kautta. Näin pidät keskustelun heidän kanssaan avoinna.
  • Seuraa sinusta kertovia arvosteluja Googlessa
  • Ymmärrä miten seuraajasi ovat sinuun yhteydessä Insights -analyysityökalun avulla.
  • Mobiilisti voit hallita kaikkea tätä uudella Google My Business Android mobiilisovelluksella (iPhone sovellus julkaistaan pian).


Uutta Google+ sivujen maailmassa

Google My Businessin julkaisun myötä Google+ sivut nousevat merkittävään rooliin Google Haun ja yritysten välille. Pienellä vaivalla jokainen yritys voi luoda itselleen Google+ sivun ja päivittämällä sitä ahkerasti kerätä runsaasti ilmaista näkyvyyttä Google Haussa. Ja mikä yritys nyt ei haluaisi olla helposti löydettävissä Googlesta!

Aikaisemmin Google+ sivujen navigoinnista löytyi kohta Ohjauspaneeli, johon kerääntyi tietoa sivun toiminnasta. Tämä on nyt poistunut ja tilalle on saapunut My Business -osio, josta löydät kaikki uudet toiminnot. Tämä on sinun yrityksesi Google näkyvyyden hallintaportaali. 
Entuudestaan tuttu etusivunäkymä löytyy kohdasta Stream



Katsellessasi My Business osiota, sivun oikeasta yläkulmasta löydät muiden Google-sovellusten puolelta tutun navigointipainikkeen. Klikkaamalla sitä näet tarjolla olevat toiminnot. Tätä kautta voit esimerkiksi avata Business Insights -tilastot tai YouTube kanavasi. 


Kokonaisuudessaan uudistus on hyvin mielenkiintoinen ja tarjoaa yrityksille paljon uusia mahdollisuuksia itse vaikuttaa omaan näkyvyyteensä Googlessa. Kun tähän lisätään jo tovin käytössä ollut Google+ hashtag -ominaisuus, saadaan käyttöön todellinen hakukoneoptimoinnin tehopakkaus. 
Jos et tiennyt, lisäämällä hashtag -asiasanoja julkisiin Google+ päivityksiisi (profiilit ja sivut), toimivat ne Google Haussa hakusanojen tapaan. 

11. kesäkuuta 2014

Google Apps hallintapaneelin uudistuneet raportit

Google Apps hallintapaneelin raportit ovat uudistuneet ja tarjolle on tullut aikaisempaa tarkempia valvontatyökaluja. Näiden avulla on helppo seurata oman verkkotunnuksen eri Google palveluiden käyttöä, ennakoida tietoturvariskejä ja tarvittaessa tulostaa raportin Google Laskentataulukoksi.

Raporteihin voit siirtyä hallintapaneelin etusivun Raportit -painikkeen kautta. 


Näiden raporttiosioiden välillä voit liikkua sivun vasemmasta reunasta

Kohokohdat: yhteenveto verkkotunnuksesi palveluiden käytöstä.
Tietoturva: Seuraa tietoturvaan liittyvää toimintaa kuten kuinka moni käyttäjistäsi on aktivoinut Kaksivaiheisen vahvistuksen, kuinka paljon kolmannen osapuolen sovelluksia on asennettu ja oman verkkotunnuksen ulkopuolelle jaettujen dokumenttien määrää.
Appsin käyttö: Tarkastele käyttäjäkohtaisia tietoja kuten sähköpostiviestien ja omistettujen Dokumenttien määrää. Suodattimien avulla voit helposti lajitella käyttäjiä. Täällä voit myös seurata tilin tallennuskapasiteetin kulutusta.  
Tilitapahtumat: Käyttäjätilien viimeaikaiset tapahtumat ja tilien tilan seuranta.
Tarkastukset (hallinnoi ja kirjautuminen): Valvo mahdollisia tietoturva uhkia seuraamalla IP-osoitteisiin perustuen tileihin kirjautumisia ja niiden yrityksiä. Pääkäyttäjät voivat hyödyntää raportteja epäilyttävän aktiivisuuden välttämiseksi. Hallinnoi -osioon tallentuu tieto hallinnan kautta tehdyistä muutoksista, kohtaan Kirjautuminen sen sijaan käyttäjien kirjautumistietoja.
Hallinnoi ilmoituksia: Ota käyttöön valitsemiasi ilmoituksia.